Klachten

Ondanks al onze inzet en deskundigheid kan het toch zijn dat u niet tevreden bent over het product of de service van Tegelqueen.nl.
Is dit het geval, dan verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk aan ons door te geven, zodat we in de gelegenheid worden gesteld om een oplossing te zoeken of een eventuele fout te herstellen.

Klachten op reeds verwerkte producten kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij adviseren u om de verpakking te bewaren, zodat het tintnummer en de productiedatum gemakkelijker te achterhalen is.

Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels en mozaiek in acht:

–          Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of tintnummer.

–          Verwerkt tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.

–          Plaats geen tegels met afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.

–          Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen (verwerkt = geaccepteerd).

–          Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking.

Berekeningen die door ons gemaakt zijn vanaf een tekening of op uw verzoek, moeten altijd gecontroleerd worden door u of uw tegelzetter.
Vanaf onze werkplek is de situatie ter plaatse niet goed te beoordelen en in te schatten. Tevens kan er ter plaatse altijd een andere keuze worden gemaakt. Teveel of te weinig besteld materiaal is ons niet aan te rekenen.
Teveel besteld materiaal kan niet worden geretourneerd.

Breuk:
Een klein aantal (tot 3%) breuktegels is acceptabel te noemen (volgens de normen van de branche). Als er rekening gehouden is met de gebruikelijke 8-10% snijverlies, kunnen de tegels bijgesneden en verwerkt worden.

Wilt u een klacht indienen:

Stuur een brief aan:
Tegelqueen.nl
T.a.v. klantenservice
Vatenstraat 7
5388 KL  Nistelrode

 

Of

Mail naar: info@tegelqueen.nl

Na ontvangst van uw schriftelijke klacht, ontvangt u binnen 14 werkdagen een reactie.
Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw klacht netjes op te lossen.

Mochten we er samen niet uit kunnen komen, dan kunt u contact opnemen met het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.